Dag 22 07/08/20

7 augustus 2020 - Lazise, Italië

Goeie morgen Lazise

Normaal zouden we vandaag richting Desenzano rijden, maar we hebben het hier echt naar onze zin. We vragen nog een nacht bij.
We nemen de fiets en doen nog een beetje boodschappen. Wat genieten van de mooie natuur en de zon. Wat moet het toch heerlijk zijn om hier te wonen.

Ari wil nog even met zijn eigen fiets op het parcours rijden.

We eten bij de mobilehome en gaan zwemmen. Het is er rustig. We hebben hier al een leuke tijd beleefd. Ik denk dat we een ‘nieuw’ plaatsje gevonden hebben om naar terug te keren.

Aan het zwembad speculeren we over hoeveel het zou kosten om de rode fiat 500 te huren dat we al hadden zien staan. papa neemt de koe bij de hoorns en vraagt het. Om 18u mogen we er mee rijden! We zien het weeral volledig zitten hoor. Vlug douchen, ons wat opmaken. We zijn weer 4 kinderen hoor. De jongens zijn al even ongeduldig als wij zelf😏. En ja hoor. De eigenares brengt de sleutels. We rijden richting Bardolino. We kunnen daar bij het water parkeren en er zijn leuke restaurantjes.

Wat is dit suuuuuuuuuuper!!! We zijn er helemaal weg van!

Wat is het leuk om een parkeerplaats te zoeken 🤩. Hij past gewoon overal in 🤪🤩🤪.

We lopen door het gezellige stadje en pikken nog het reuzenrad mee. Ari is er niet zo wild van maar we geven hem toch de ervaring. Bij een gezellig restaurantje stoppen we en eten er heerlijk. Het zal wel nog enkele jaren duren voor we echt eens op ons gemak kunnen eten 😅.

Op de terugweg genieten we van het kleine rode 🚘.  Een ervaring rijker 🥰.

De kids spelen nog met andere kinderen op het speelplein en zijn haast niet binnen te krijgen.

Slaapwel

Morgen rijden we richting Desenzano om er onze laatste 3 dagen door te brengen... 🙈