Dag 23 08/08/20

8 augustus 2020 - Volta Mantovana, Italië

Goeie morgen

Na het ontbijt ruimen we op en we weten we al waar we naar toe gaan. We hebben vorig jaar ook op deze camping verbleven. Daar hebben we zelfs het idee opgedaan om onze appels te laten persen.
We zijn weer nog helemaal in de ban van het fiatje 500. Gisteren vonden we er nog eentje op 2de hands in Italie. Bij het afrekenen bij de agriturismo vragen we of de eigenares even wil bellen naar de eigenaar van het autootje. Ze haalt haar man erbij omdat hij er wel meer over weet en hij raad het ons af. Hij vertelt dat er verderop in een garage ( vrienden van hem) een fiatje staat. Hij rijdt ons samen met z'n vader voor. Echt heel lief! Het is een oranje, een cabriolet. Ik ben niet helemaal weg van het kleur en ook niet van de prijs. Maar het was het kijken waard.

We rijden een kort stukje en komen aan bij Mirella. Geen idee waarom maar we zijn elke op onze beurt ambetant. De kinderen zijn boos en zo worden wij ook boos. Pff... geen dag om over naar huis te schrijven. Begint de reis te lang te duren, is het te warm, komen we gewoon van een te leuke plek? Geen idee.

We nemen toch nog eens de fiets om naar een soort speelplein te rijden waar je met autootjes op een parcours kan rijden. Misschien beuren de kids daar van op. Maar karma is a.... b.... TIS NIET OPEN! En daar gaat ie weer...

Dat de dag maar snel voorbij is.

We rijden naar de mobilehome en maken eten klaar.

De kids slapen nog vrij makkelijk en wij krijgen bezoek van een nieuw huisdier 😏.

Een goeie nacht xx