Dag 21 06/08/20

6 augustus 2020 - Lazise, Italië

Goeie morgen

Het is leuk om eens niet te moeten denken aan inpakken en vertrekken.  We genieten vandaag van een zeer ontspannen dag. Het is super mooi weer. Het ‘tandenfeestje’😝 is niet uit onze gedachten gegaan en kochten gisteren in het geniep een taart en wat ballonnen en enkele andere feestspulletjes.

Ari maakt alles mooi terwijl Kobe tegen iedereen die voorbij wandeld over z’n feestje verteld ( nu ze het begrijpen of niet). Kobe geniet er kennelijk van. Een eerste tand kwijt geraken, tis ook niet niets he. Missie volbracht ☺️

Even later nemen we de fiets om enkele kilometers verderop boodschappen te doen. In het terugkeren stoppen we bij iets merkwaardigs en waardevol die onze aandacht trok op de heenweg. Een heus leerfietsparcours voor kinderen. Amai! Wat is dit super zeg! Met verkeerslichten, ronde punten, oversteekplaatsen voor voetgangers, bushalten en noem maar op. Kobe vindt het echt leuk! En Ari loopt over de voetpaden heen en weer.

We eten op het gemak en we spelen uren in het ( iets te ) verkoelende water. Maar het doet ons deugd. Afwisselend kunnen we even genieten in de ligzetel en anders amuseren we ons samen met de jongens. We hebben geluk, want er mogen maar 11 mensen in het zwembad en het aantal wordt niet overschreden. We zouden vanavond graag nog eens met de fiets naar de stad Lazise fietsen en er even door de straatjes kuieren, iets drinken en een ijsje eten. We eten eens iets vroeger voor avond en vertrekken. Het is echt gezellig.

Bedankt mijn 3 zoetjes voor de leuke dag. De batterijen werden terug opgeladen. Dikke zoen xxx

Slaapwel