Dag 11 27/07/20

27 juli 2020 - Virgilio, Italië

Hallo

Vandaag nemen we Nigel, mammie en pappie nog eens goed vast en zijn echt dankbaar voor de tijd die we samen konden doorbrengen. Dit doen we volgend jaar opnieuw!

We hebben een hotelkamer voor hen geboekt in Ulm, Duitsland. Op ongeveer de helft van de terugweg.

Wij hebben ondertussen ook een nieuw plaatsje gezocht. Een agriturismo, Corte Cambino. Een boer zo’n 50 km verderop biedt 4 plaatsen aan. We zijn benieuwd...

Eens aangekomen worden we verwelkomt door Simona, de vrouw des huizes. Ze woont en runt er de boerderij samen met haar man Giaovanni hun 2 dochters. De ene dochter gaat al werken en andere studeert nog. Ze kweken mais en tomaten (pomodore) op hun 45 hectare akkers.

Deze plek ligt ons enorm. Rust, de krekels en een zwembadje. Ari is ook in z'n nopjes. Al die tractoren, auto’s en werkmateriaal! Man, het kindje heeft ogen tekort.

‘S avonds praten 2 verliefde kleuters tegen de jongste boerendochter 🤪

Onze sateliet vindt geen signaal, dus wordt het een avond vroeg onder de veren, alhoewel... veel veren zullen we niet nodig hebben, want het windje die deze namiddag voor wat afkoeling zorgde, is volledig weg.

We gaan de nacht in met alle ramen open.

Tot morgen

Slaapwel