Dag 14 30/07/20

30 juli 2020 - Montecatini Terme, Italië

Goeie morgen

We hebben goed geslapen in het bos.
Na ons ontbijt willen we toch nog eens in het zwembad springen. Het opent om 10u. Gisteren hebben we maar een korte tijd kunnen zwemmen. Maar we vonden het allemaal leuk. Van de uitbaatster mochten we blijven staan tot wanneer we wilden. Meestal moet je rond 11u vertrekken.

Het is echt overal kalm. Ocharme de uitbaters dit jaar!

Al rijdend zoeken we een nieuwe plaats die iets dichter bij Sienna ligt.

We vinden een terrassen Camping die uitkijkt op de mooie heuvels van Toscane. En idd! Het mooiste uitzicht krijg je pas na een beklimming. Daar vinden we  nog een groot zwembad. Super gewoon!

De jongens zijn lastig. En ons gemoed wordt niet altijd positief beïnvloed wanneer de kinderen zagen, of naar huis willen, of weglopen, of niet naar het zwembad willen, maar er dan ook niet meer uitwillen... Best dat wij mekaar goed begrijpen.

We hebben net het parcours van de Strade Bianche eens goed bekeken. Dus morgen voormiddag vertrekken we hier, stoppen nog bij een winkel, tanken onze waterbak vol en proberen we een boer te vinden die op een interessant deel van het parcours ligt. Fingers crossed 😏.