Dag 9 25/07/20

25 juli 2020 - Peschiera del Garda, Italië

Hallo, hallo

Vandaag verhuizen we van Riva del Garda naar Peschiera del Garda. Een uurtje en half rijden.
De kids slapen vandaag eens lang. We hadden gedacht nog eens te zwemmen in ‘het bubbelbad’, maar twas op zn zondags😊. Pappie en ik gaan naar de spar om nog wat brood en andere kleine spulletjes te halen, waarna we een laatste keer met z'n allen ontbijten.
We bedanken de uitbaatster en rijden de snelweg op. Dit plaatsje is er zeker eentje om te onthouden!

We rijden rijden eerst samen naar de camperplaats. Mammie en mammie kunnen pas om 14u in hun appartement net iets buiten Peschiera. We eten samen frietjes met uitzicht op het meer. Zalig en dan zeker als er grappige dingen te zien zijn. 'Suppen' is erg in, maar duidelijk niet voor iedereen weggelegd 😂.
Het zwembad opent om 15u. Voldoende om de kinderen bezig te houden zodat papa mee kan rijden tot bij het appartement waar mammie en pappie nog 2 nachten logeren.

We zwemmen 2 uur en een half en voldaan kerenwe terug naar de mobilehome.
Er is behoorlijk wat lawaai al is er weinig bezetting. We hebben 2 nachten genomen, maar het zal er maar 1 worden denken we.

Morgen is er een antiekmarkt in een dorpje hier dichtbij. Misschien gaan we er heen. We zouden ook heel graag nog eens Sirmione laten zien aan mammie en pappie. Ze hebben er de beste ijs die er is, maar we zien wel... want morgen is het hun laatste dag. Dan moeten ze terug naar een België, een land vol corona... pff....

Tot morgen!!!