Dag 8 24/07/20

24 juli 2020 - Peschiera del Garda, Italië

Goeie morgen

Help! Regen, regen en nog eens regen vandaag. En op de buienradar ziet het er niet goed uit voor de rest van de dag. We kijken waar het wel goed weer is en een uitstap naar Verona lijkt ons een goed plan.

Verona is een grote stad..... en hier schijnt de zon volop.

We hebben het er allemaal naar ons zin. De stad is en blijft mooi. We wandelen rond het Colosseum, bezoeken de plaats van ‘Romeo en Julia’ en wandelen door de winkelstraten op de marmeren vloeren die ons naar een binnenplaats brengen met enkele restaurantjes. We eten er typisch Italiaanse gerechten zoals tagliatelle en spaghetti a la frutti di mare en spaghetti a la carbonare. We kopen er voor de mannen nog een t-shirt en keren terug huiswaarts.
Het was echt een gezellige dag en wanneer we terug zijn is het ook hier gestopt met regenen.

Mammie en pappie verzamelen al hun spullen en laden al de fietsen in de auto. Ook die van Nigel. Op deze manier is er morgen niet veel werk meer en zijn we snel klaar om na het ontbijt of althans voor de middag te vertrekken.

De Kobe en Ari spelen nog wat met hun auto’s en we kijken nog naar een deel naar Spiderman 2.  Iedereen is kapot van de grote wandeling en ik val als eerste in slaap.

Even later schrikken we wakker van Ari die last heeft van slijmpjes. Ik slaap vannacht bij Ari. Op deze manier zijn we geruster. Papa maakt me om 4.30u wakker. Ari lijkt geen last meer te hebben en ik slaap nog even in het grote bed.

En morgen weer een nieuw avontuur 🤩