Dag 6 22/07/20

22 juli 2020 - Riva del Garda, Italië

Goeie morgen

De zon... die maakt gans je dag toch goed 😊.
We ontbijten weeral uitgebreid samen en beslissen dan om er toch misschien enkele broodjes af te zwemmen 🙈.
Maar eerst wensen we het Zwitsers gezin een goeie terugreis. Ze bieden ons een plaatsje aan bij hen thuis wanneer we onze terugreis aanvangen. Echt lief. Iets om in gedachten te houden!

Pappie probeert na een beetje aarzelen het ‘koude’ gedeelte van het zwembad en we oefenen samen een beetje om te leren zwemmen. Het lukt goed. Het is erg mooi weer en de Kobe en Ari spelen samen met een Duits kindje wiens verjaardag het is. Ze delen elkaars speelgoed.

Er komt nog een jong koppeltje toe aan het zwembad en het blijken Antwerpenaren te zijn. Mammie en pappie geraken ermee aan de praat.

De mannen steken de bbq aan en de vrouwen verzorgen de mise-en-place.

Na een ‘eerder laat’ middagdutje begint het te overtrekken en rijden we nog snel met de fiets naar de spar om een gezelschapsspel te kopen. Het begint al te bliksemen voor we de bij camping zijn, maar we zijn droog gebleven 👍.  En de nieuwe spelletjes kwamen van pas!!!

Het onweer waaide even snel over als het kwam opsteken. Genoeg om ons avondeten buiten te genieten aan het appartement. En dan even luidop dromen hoe we een B&B of camperplaats zouden runnen.

Er komt nog een onweer overwaaien die ons deze keer in slaap zal wiegen.                                                                                                                                                           Ari wordt voor het slapen gaan graag rustig gemaakt door op z’n rug tekeningen te maken en dan moet hij raden wat het is. Ari wou op zijn beurt ook eens tekenen op papa’s rug, maar dan wel met de echte stift🙈. Grappig! Nog eerst nog een filmpje meepikken en dan onder de wol.

Slaapwel