Dag 5 21/07/20

21 juli 2020 - Riva del Garda, Italië

Goeie morgen

Van het ‘onweer’ wat ze voorspeld hadden was voorlopig niets te zien wanneer we de rolluikjes van de mobilehome openden. De zonnestralen lokten ons onmiddellijk naar buiten en we konden de dag starten. Na een stevig ontbijt ( en na gisterenavond nog eens de booturen te bekijken) vertrokken we met de auto naar de markt van Brenzone. We zouden 3uur op de boot zitten om het dorpje te bereiken. Met de auto werd de tijd gehalveerd.  We zoeken een stopplaats wandelen naar het water, maar geen markt te zien. Even later blijkt dat we een dorp te vroeg gestopt zijn. De auto terug in en 10min later zijn we er wel 🤪. We slenteren op het gemak langs de vele kraampjes. Het is een klein marktje met lokale producten.
We doen nog een terrasje en keren terug. Pappie en Ari spotten nog even salamanders.

We maken samen spaghetti en zien dat toch donkere wolken komen opsteken.

We moeten toch nog vlug een duik nemen in het zwembad. Er komen nog Vlamingen aan op de camping waar we een praatje mee maken. Kobe en Ari spelen met de meisjes. Het begint wat te druppelen en na een heuse bliksemschicht en een oorverdovende donderslag reppen we ons uit het water naar het appartement. Oef... net op tijd binnen voor de grote regenbui losbreekt. De koelkast steekt nog vol van lekkere dingen. Iedereen kan genieten van een lekker avondmaal en vooral van het samenzijn.

Na enige tijd trekt de hemel terug open en zien we de zon terug.
Zalig toch!

We praten nog lang na en gaan moe, maar tevreden gaan slapen. Nigel blijft een nachtje in het appartement slapen.

Slaapwel