Dag 4 20/07/20

20 juli 2020 - Riva del Garda, Italië

Good morning Garda

Wat hebben we goed geslapen. Al heeft Ari een serieus ochtendhumeur... 😨. Na het ontbijt bij mammie en pappie met vers gekookte eitjes (dank je wel pappie) vertrekken we met de auto naar Limone dul Gardo. Het stadje waar de lekkere limoncello geproduceerd wordt.
Er zijn weinig toeristen wat het rondkeuvelen leuk maakt.

We keren in de namiddag terug huiswaarts en laden de koffer nog eens goed vol bij de supermarkt.

De kinderen duiken het zwembad in en wij die dachten nog even van de zon te kunnen genieten, maar zaten er naast. De wolken en wind komen opsteken en het zonnetje verdwijnt ver achter de wolken. Spijtig. We ondervinden al enkele dagen dat er wat wind komt opsteken in de namiddag. Ari blijft er een minder goed humeur op nahouden en we gaan ons douchen. We genieten allen samen in de gezellige eetkamer van het appartement van het avondeten. daarna laten we mammie en pappie met z'n tweetjes genieten en vinden we ons vertier aan de mobilehome.

Morgen gaan we met de boot naar de markt van Descensano del Garda. We nemen mammie graag mee naar de marktjes waar wij zo graag vertoeven. Lekker eten, kleren en Italiaanse specialiteiten.

De weersvoorspellingen voor morgen lijken niet zo gunstig. We zien wel...

Nog enkele slaapmutsjes en dan mss eens vroeg in bedje...