Dag 27 12/08/20

12 augustus 2020 - Desenzano del Garda, Italië

Goeie morgen

Gisteren hebben we nog alles wat buiten stond ingeladen om na het makten te vertrekken richting huis.

Maar eerst... marktdag in Desenzano!!! Druppeltjes gewijs worden we toegelaten op de markt. Alhoewel het toch behoorlijk druk is. Op onze laatste dag moeten we de typisch Italiaanse koekjes kopen om ons tijdens onze terugreis aan elk moment te doen herinneren aan alweer een leuke reis.

We vinden alles wat we nodig hebben EN de jongens hebben echt geluk vandaag, want met de autootjes kon er wel gereden worden! toch nog, buiten alle verwachtingen in. We zijn blij dat ze toch nog even van dit moment kunnen genieten, want mochten we volgend jaar het geluk vinden te mogen terugkeren, zijn ze misschien al niet meer geïnteresseerd in de auto's. Wie weet.

We rijden terug naar onze camper en vertrekken rond 14u.

Stilletjes aan zullen we afscheid moeten nemen van la bella Italia.

We zullen enkele uren rijden en zien wel waar we kunnen overnachten.