Dag 25 10/08/20

10 augustus 2020 - Desenzano del Garda, Italië

Goeie morgen

Vandaag gaan we naar de markt van Peschiera del Garda. We nemen de fiets naar één van de grootste markten aan het Gardameer die ons kan helpen aan het vinden van de laatste souvenirs en cadeau'tjes. Het is supermooi weer. De eendjes trekken de aandacht van Kobe en Ari. We vinden het leuk dat de jongens genieten van de kleine dingen in het leven. S' middags eten we frietjes op de markt. gezellig. Na het bezoeken van de markt willen we nog wat geld afhalen voor de resterende dagen. De geldautomaat doet de verrichting, maar er komt geen geld uit het laadje. We bekijken de app. en het geld is er weldegelijk af. We vragen raad in het kantoor, maar die zien liever onze hielen van onze neus. De manager is allermist beleefd, maar toch blijf ik ze toespreken om toch enig bewijs te bemachtigen. We bellen dan maar het kantoor in Meulebeke. Naar verluid kan het enkele maanden duren voor we onze 250 euro terugzien. We halen nog eens geld af en dan lukt het wel. Tijdens al het wachten zien we hier veel mensen zonder geld vertrekken... verdacht... We laten het niet van onze dag verder te genieten en twijfelen even of onze batterij van onze fiets de terugrit haalt. We bekijken de booturen, maar dan moeten we meer dan een uur wachten voor we kunnen vertrekken. We nemen het risico. En ja hoor!!! GELUKT. Wat zijn we toch tevreden over de aankoop van deze twee elektrische plooifietsjes!

En nu... fietsjes opladen en wij nog even ontladen in het zwembad natuurlijk.

We genieten samen van een rustige avond.

Tot morgen