Dag 2 18/07/20

18 juli 2020 - Riva del Garda, Italië

Goeie morgen

Na een gezellig ontbijt en een eerder slapeloze nacht voor mammie en pappie vertrekken we rond 9u richting onze tweede slaapplaats. Op weg wordt het een streling voor onze ogen. Zo’n prachtige natuur, niet normaal. Van kabbelende beekjes tot veel immense forten en kastelen op de bergtoppen. We waren van plan om te stoppen bij Graun im Vinschgau, een onder water gezette stad, maar spijtig genoeg stond de parking overvol en moesten we even doorrijden tot in Mals. De Kobe en Ari konden er even hun energie kwijt op het speelpleintje terwijl wij het eten bestelden. Stoofvlees met frietjes, dat lust toch iedereen he 😏. Nog enkele uurtjes rijden en we bereiken het Gardameer. Mammie en pappie zien dit voor het eerst. Er wordt tijdens het rijden veel heen en weer gekletst via de walkie-talkie  We hebben in januari een plaats geboekt voor ons ( 4 nachten) en voor mammie en pappie een appartement voor 7 nachten.

We komen aan en de poort wordt voor ons geopend.

Mammie en pappie krijgen eerst de sleutel. Mammie lijkt niet laaiend enthousiast over de buitenkant van het gebouw.

Wij krijgen ook onze plaats toegekend, instaleren ons en geven mammie en pappie die tijd om uit te pakken. Even later krijgen we telefoon van pappie dat het appartement dik in orde is. We trekken snel onze zwemkledij aan en gaan naar het appartement die op 100 meter van onze mobilehome ligt.

Wauw!!!! Hier zouden we wel kunnen wonen. Een keuken, grote badkamer, een living met (slaap)zetel en tafel en een grote slaapkamer. ECHT super.

Het is een prachtig plekje midden in de natuur op fietsafstand van het Gardameer. De 27 graden maakten ons al snel klaar om...  een plons in het zwembad te nemen. Daarvoor doen we het he ☺️.

's avonds eten we allemaal samen. Heerlijk ontspannen!

Morgen verkennen we de omgeving met de fiets ... wordt vervolgd 😀.

Slaapwel en tot morgen

Van reisblog naar fotoboek