Dag 18 03/08/20

3 augustus 2020 - Siena, Italië

Goeie morgen

Het is al bloedheet wanneer we ontwaken.

Na het ontbijt en afscheid genomen te hebben van het Nederlandse koppel laden we alles in betalen we slechts 35€ en vertrekken we. We gaan terug richting Siena, omdat we de stad nu nog steeds niet bezocht hebben.
Na een lange tijd zoeken vinden we een Carrefour en nemen het een en ander (zoals gewoonlijk veel te veel) mee.

We komen aan op de plek die we deze morgen vonden op de camperapp, maar zijn niet wild van wat we zien. We zijn ondertussen wat verwaand geworden vrezen we. Alhoewel we ondertussen al weten dat campings bij grootsteden weinig in onze smaak vallen.

We besluiten na het eten even te gaan zwemmen. Ari gaat naar een jongen toe van begin de twintig en vraagt of hij wil spelen. De Nederlander speelt graag mee. Leuk om te zien. Al gauw speelt Kobe ook mee en amuseren ze zich kostelijk. Er komen wolken opzetten en er rommelt een en ander aan de lucht. Na een uurtje gaan we douchen. We kopen bus ticketjes en laten ons rijden naar Siena. We weten niet echt wat te verwachten, maar worden aangenaam verrast. Het wordt een leuke uitstap en de jongens zijn superflink.

Ze stappen de hele stad rond zonder zeuren. Echt leuk 😀 . We stapten niet op de juiste plaats af bij Siena, dus wordt het misschien even zoeken waar we nu moeten opstappen. Kobe merkt als eerste de bussen op 👍. De kids zitten graag op de bus en zoeken al snel hun eigen plaatsje uit. Hopelijk nemen ze later ook de bus om ergens te geraken. Ik hoop dat we ze dit toch een beetje meegeven.

En wie is er moe en wie niet... 🤪. Je mag twee keer raden. De jongens blijven op tot rond een uur of elf en wij gaan op zoek naar een plaats voor morgen. Misschien staan we wel eens 2 nachten op een plekje, want we zouden graag eens wat meer ‘genieten’. We bellen morgen naar een 3 tal agriturismo’s. Hopelijk heeft er eentje plaats voor ons ☺️.

Slaapwel